Så fungerar det

Vi börjar med ett möte. Då träffar du din personliga marknadsassistent och går igenom hur ditt behov ser ut när det gäller löpande aktiviteter.

Mycket av förtjänsten i ett Backofficeabonnemang ligger dock i vetskapen om att du alltid har en kompetent resurs tillgänglig när något dyker upp, för en låg månadskostnad.

  • Så fort du lämnat över underlag i form av text och bild vilar ansvaret på din marknadsassistent att ta fram en professionell och tekniskt rätt slutprodukt.

  • När du gör en beställning får du normalt leverans inom 2-3 dagar.
  • För att samarbetet ska gå så smidigt och effektivt som möjligt ingår en molnbaserad kundarea där du enkelt kan lämna och hämta ditt material.

  • Du väljer den lösning som passar dig bäst – ett fast eller rörligt månadspris. Genom ett månadsabonnemang för 5995 kr finns din marknadsassistent tillgänglig 20 timmar/månad för dig, respektive 10 timmar/månad för 3500 kr. Du kan också välja löpande timmar för 400 kr/timmen.
  • Har du valt ett fast pris kan du vid behov köpa till extra timmar för 400 kr/timmen. Du kan också skjuta fram jobb till nästkommande månad om det inte är bråttom. Varje månad startar från noll med 20 respektive 10 nya timmar i potten.

Vad kan vi göra för dig?

Till kontakt